tisdag 18 december 2012

Tricia i Paris, höstlov 2012

Hej, jag vet inte vart dagarna tar vägen just nu ? Känns som det var igår vi var i Paris, men samtidigt som en evighet sedan. Som tåget som rusar fram på rälsen. Och det är väl så det är ibland. Man tar sig inte tid att stanna upp och titta ut genom fönstret ? Jag är så himla lyckligt lottad att jag har en underbar dotter, här ser ni henne i Paris. Vi hade en underbar resa, men jag inser att det kommer nog inte bli så mycket skrivet om Paris. Just nu övar vi oss och testar fram lite i bloggen bara, så det blir något vettigt för er att läsa när vi väl ger oss av mot Hong Kong och Filipinerna. Men först att berätta lite om oss själva för er som bara droppar in här. Nu skall jag berätta om Tricia. Hon är en underbart godhjärtad och smart 13 åring. Hon går alltså nu i 7.e klass. Hon är en fanatisk och fantastisk fotbollsspelare. Hon skulle kunna sparka boll alla dagar i veckan om hon hade fått bestämma. Men det skall ju hinnas med skolarbete och resor, kompisar och annat skoj i livet med. Hon är en jätte duktig fotograf, och det kommer ni uppleva här under resans gång. Ja, fast hon har många talanger. Hon är ju inte så liten längre, hon har ju växt förbi mig.... ;)  Hon gillar sjääälllvvvklart att resa denna lilla globetrottern som hon blivit. Hon är en riktig slitvarg med mycket tålamod och det finaste hjärta en person kan ha. Det var lite om henne, och som ni förstår så är jag mycket stolt över henne <3 Denna kvällen har jag varit rörmokare så det blev inga julkort skrivna idag heller. Men nu kallar sängen denna sena timma. Sussa sött ! / Ac

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar